Νηστεύετε; Κάντε το υγιεινά! Reviewed by Momizat on . Η νηστίσιμη περίοδος ξεκινάει σιγά σιγά... έχετε παρατηρήσει και εσείς ότι είναι αρκετά δύσκολο για κάποιον στη σημερινή εποχή να νηστέψει; Έβγαλα αυτό το συμπέ Η νηστίσιμη περίοδος ξεκινάει σιγά σιγά... έχετε παρατηρήσει και εσείς ότι είναι αρκετά δύσκολο για κάποιον στη σημερινή εποχή να νηστέψει; Έβγαλα αυτό το συμπέ Rating: 0

Νηστεύετε; Κάντε το υγιεινά!

Νηστεύετε; Κάντε το υγιεινά!

Η νηστίσιμη περίοδος ξεκινάει σιγά σιγά… έχετε παρατηρήσει και εσείς ότι είναι αρκετά δύσκολο για κάποιον στη σημερινή εποχή να νηστέψει; Έβγαλα αυτό το συμπέρασμα μιας και βλέπω ότι υπάρχουν πολλοί πειρασμοί γύρω μας και ταυτόχρονα έχουν αλλάξει πολύ οι διατροφικές μας συνήθειες από τότε που πρωτοξεκίνησε ο άνθρωπος να νηστεύει. Πολύς κόσμος αποφασίζει να νηστέψει γιατί θεωρεί ότι έτσι θα χάσει βάρος. Θα έλεγα ότι αν δεν προσέξει και το παρακάνει με αρκετές από τις νηστίσιμες τροφές, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάρει κάποιος κιλά αντί για να χάσει.

Νηστίσιμα γλυκά όπως ο χαλβάς, τα τσουρέκια, τα παστέλια ή νηστίσιμα κέικ είναι φαγητά που πολλοί έχουμε την τάση να υπερκαταναλώνουμε την περίoδο αυτή. Συνήθως, όταν νηστεύουμε περιορίζουμε αρκετά τις πρωτεϊνικές τροφές και καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων, όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, κριτσίνια και παξιμάδι – που είναι εύκολες και γρήγορες λύσεις για να ικανοποιήσουμε την πείνα μας.

  • Κανόνας No 1: Προσθέστε πολλά λαχανικά στο πιάτο σας και γενικότερα μέσα στη μέρα σας για δεκατιανό ή απογευματινό και αν μπορείτε ακόμα και στο πρωινό σας!

Διαλέξτε λαχανικά όπως τα σπανάκι, kale, μπρόκολο, κουνουπίδι, celery, καρότο και αγγούρι. Είναι πολύ χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες. Έχουν πολλές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία και ειδικά τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος B – απαραίτητες για την καλή λειτουργία του νευρικού μας συστήματος. Αποφύγετε την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων σε πατάτες – ειδικά τις τηγανητές (αν δεν νηστεύετε το ελαιόλαδο) και το καλαμπόκι, μιας και η υπερκατανάλωση τους μπορεί να συμβάλει στην αύξηση του βάρους.

  • Κανόνας No 2: Προτιμήστε τη βρόμη για πρωινό με χυμό πορτοκάλι, ξηρούς καρπούς, γάλα καρύδας ή αμυγδάλου.

Το να ξεκινάμε την ημέρα μας με ένα καλό πρωινό είναι κάτι πολύ σημαντικό μιας και θα μας γεμίσει με ενέργεια και ευεξία και θα μας κάνει να νιώσουμε χορτάτοι για αρκετή ώρα. Το πρωινό επίσης θα μας κάνει να μην τρώμε πολύ παραπάνω φαγητό για μεσημεριανό ή βραδινό και να μην τρώμε πολύ περισσότερα σνακ από ότι θα έπρεπε κανονικά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η βρόμη και ο συνδυασμός της με ξηρούς καρπούς, λιναρόσπορο ή σπόρους, χυμό πορτοκαλιού ή γάλα αμυγδάλου θα είναι ένα ολοκληρωμένο, γευστικό, πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη γεύμα που καλό θα ήταν να προσθέσουμε όλη στην καθημερινότητα μας και όχι μόνο την περίοδο της νηστείας. Για δοκιμάστε ένα από αυτά τα δύο πρωινά και θα καταλάβετε τι εννοώ!!!

  • Κανόνας No 3: Μην παραλείπετε την πρωτεΐνη σας.

Τι εννοώ με αυτό; Οι τροφές με πρωτεΐνη που μπορείτε να καταναλώσετε όταν νηστεύετε είναι πολύ συγκεκριμένες. Προτιμήστε φαγητά όπως όσπρια – φακές, φάβα, ρεβίθια, φασόλια – όλες τι διαφορετικές ποικιλίες – κινόα και φαγόπυρο. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε στη διατροφή σας γαρίδες, μύδια, καλαμαράκια και να κάνετε διάφορους ωραίους συνδυασμούς. Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για να φέρει κορεσμό στον οργανισμό, συμβάλλει στη ρύθμιση του βάρους και στη φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού.

 

ΠΗΓΗ: papelle.gr

© 2010-2017 Powered By Indrama.gr team

Scroll to top