Απώλεια βάρους στον ύπνο διάφοροι τρόποι να το πετύχετε Reviewed by Momizat on . Είναι όμως σημαντικό να τηρείτε κάποιους κανόνες, που σχετίζονται με τη διάρκεια και την ποιότητά του. Τα χαρακτηριστικά αυτά επηρεάζονται από παράγοντες, όπως Είναι όμως σημαντικό να τηρείτε κάποιους κανόνες, που σχετίζονται με τη διάρκεια και την ποιότητά του. Τα χαρακτηριστικά αυτά επηρεάζονται από παράγοντες, όπως Rating: 0

Απώλεια βάρους στον ύπνο διάφοροι τρόποι να το πετύχετε

Απώλεια βάρους στον ύπνο διάφοροι τρόποι να το πετύχετε

Είναι όμως σημαντικό να τηρείτε κάποιους κανόνες, που σχετίζονται με τη διάρκεια και την ποιότητά του.

Τα χαρακτηριστικά αυτά επηρεάζονται από παράγοντες, όπως η διατροφή, η άσκηση, το περιβάλλον του ύπνου κλπ.

Δείτε τι πρέπει να κάνετε αν θέλετε να χάνετε βάρος ενώ κοιμάστε.

  • Σταθερό πρόγραμμα ύπνου: Ξέρετε ότι πρέπει να κοιμηθείτε αρκετά, αλλά ένα «φορτωμένο» πρόγραμμα ή ένα καινούριο τηλεοπτικό σήριαλ σας αποπροσανατολίζει από τον στόχο σας. Ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας ακόμα και όταν δεν είστε σωματικά δραστήριοι. Μελέτη έδειξε ότι ο μεταβολικός ρυθμός ηρεμίας των ξεκούραστων ανθρώπων είναι κατά 5% υψηλότερος από αυτών που δεν κοιμούνται επαρκώς. Καίνε επίσης 20% περισσότερες θερμίδες μετά το φαγητό συγκριτικά με όσους δεν κοιμούνται καλά. Η έλλειψη ύπνου καθιστά τα λιποκύτταρα λιγότερο ευαίσθητα στην ινσουλίνη, μια μεταβολική αλλαγή που συνδέεται με την παχυσαρκία.
  • Μην πίνετε αλκοόλ: Η φάση REM (βαθύς ύπνος) είναι εκείνη κατά την οποία το σώμα καίει τις περισσότερες θερμίδες. Όταν πίνετε αλκοόλ πριν τον ύπνο, η φάση αυτή διαταράσσεται. Ένα ποτήρι κρασί με το φαγητό δεν βλάπτει, σε γενικές γραμμές όμως πρέπει να αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ τρεις ώρες πριν τον ύπνο.
  • Λίγο φαγητό: Όταν καταναλώνετε μεγάλη ποσότητα φαγητού πριν τον ύπνο ή τρώτε αμέσως πριν κοιμηθείτε, το σώμα χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια για τις ανάγκες του μεταβολισμού. Όταν βρίσκεστε στο στάδιο του βαθέως ύπνου, ο εγκέφαλος εκκρίνει την αυξητική ορμόνη. Όταν τρώτε αργά τη νύχτα η αυξητική ορμόνη αποθηκεύει την τροφή την τροφή ως λίπος αντί για καύσιμο.
  • Άσκηση το πρωί ή το απόγευμα: Η τακτική άσκηση είναι «κλειδί» για την απώλεια βάρους, όχι όμως τέσσερις ώρες πριν πάτε για ύπνο. Η άσκηση ενεργοποιεί τον οργανισμό και δυσκολεύει τον ύπνο.
  • Κοιμηθείτε γυμνοί: Ακούγεται παράδοξο, αλλά το να κοιμάστε γυμνοί έχει πολλά οφέλη. Καίτε περισσότερες θερμίδες επειδή το σώμα σας έχει χαμηλότερη θερμοκρασία και αυξάνεται το καλό καφέ λίπος.
  • Πρωτεΐνη πριν τον ύπνο: Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντα διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που κατανάλωναν 30 γραμμάρια πρωτεΐνης πριν κοιμηθούν είχαν υψηλότερο μεταβολικό ρυθμό ηρεμίας (οι θερμίδες που «καίει» το σώμα σε κατάσταση ανάπαυσης) το επόμενο πρωί, συγκριτικά με όσους δεν είχαν φάει τίποτα πριν κοιμηθούν. Η πρωτεΐνη συμβάλλει επίσης στην αύξηση της μυϊκής μάζας ενώ κοιμάστε.

Πηγή: Reader’s digest

© 2010-2017 Powered By Indrama.gr team

Scroll to top