Πέντε τροφές που μας χαρίζουν ενέργεια για καλοκαιρινή άσκηση Reviewed by Momizat on . Είτε μείνετε στην πόλη και συνεχίζετε την καθημερινότητα και τη γυμναστική σας, είτε φύγετε διακοπές που χρειάζεστε ούτως ή άλλως ενέργεια για κολύμπι, πεζοπορί Είτε μείνετε στην πόλη και συνεχίζετε την καθημερινότητα και τη γυμναστική σας, είτε φύγετε διακοπές που χρειάζεστε ούτως ή άλλως ενέργεια για κολύμπι, πεζοπορί Rating: 0

Πέντε τροφές που μας χαρίζουν ενέργεια για καλοκαιρινή άσκηση

Πέντε τροφές που μας χαρίζουν ενέργεια για καλοκαιρινή άσκηση

Είτε μείνετε στην πόλη και συνεχίζετε την καθημερινότητα και τη γυμναστική σας, είτε φύγετε διακοπές που χρειάζεστε ούτως ή άλλως ενέργεια για κολύμπι, πεζοπορίες, ρακέτες και εξερευνήσεις, οι παρακάτω τροφές θα σας βοηθήσουν.

Σπανάκι
Το νιτρικό άλας στο σπανάκι και άλλα πράσινα λαχανικά, σύμφωνα με έρευνες, μπορεί να βελτιώσει τις επιδόσεις σας στην άσκηση, το τρέξιμο, να βελτιώσει τη σύνθεση μυϊκών ινών και να σας βοηθήσει να προπονηθείτε πιο σκληρά. Ακόμη, όμως, κι αν δεν ασκείστε και είστε διακοπές, οι φυτικές του ίνες σας χαρίζουν κορεσμό, ενώ είναι κι αυτό ενυδατικό, βοηθώντας σας να αντέξετε τη ζέστη με περισσότερη ενέργεια. Βάλτε το στη σαλάτα ή το σάντουιτς και απολαύστε το!

Αβοκάντο
Είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα, ειδικά βιταμίνες του συμπλέγματος Β και βιταμίνη C που δεν αποθηκεύονται στον οργανισμό και πρέπει να ανανεώνονται καθημερινά. Τα μονοακόρεστα λιπαρά του βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς, μειώνοντας τη χοληστερόλη και την αρτηριακή πίεση, ενώ είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες που μας προσφέρουν κορεσμό για περισσότερη ώρα, ιδανικό για τις ώρες που λείπουμε στην παραλία ή γυμναζόμαστε. Συν τοις άλλοις, αποτελεί σημαντική πηγή φυτικής πρωτεΐνης, που σημαίνει ότι βοηθά στην καύση του λίπους και το χτίσιμο μυϊκής μάζας. Λιώστε το και προσθέστε το στο σάντουιτς ή στο smoothie πριν το μπάνιο ή πριν την γυμναστική σας.

Μύρτιλα
Τα μικρά αυτά φρούτα είναι ιδανικά για όσους τρέχουν και βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση τώρα το καλοκαίρι, καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και βοηθούν στην ενυδάτωσή μας πριν την άσκηση, αλλά και το μπάνιο στη θάλασσα. Είναι, επίσης, πλούσια σε αντιοξειδωτικά, τα οποία μας προστατεύουν από πλήθος χρόνιων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων. Σύμφωνα με έρευνες, όσοι τα κατανάλωναν πριν από τρέξιμο, αυξάνονταν τα επίπεδα της καλής HDL χοληστερίνης και μειώνονταν τα επίπεδα της ινσουλίνης.

Κεφίρ
Το κεφίρ είναι μια από τις καλύτερες πηγές προβιοτικών, τα οποία είναι εξαιρετικά ωφέλιμα για την ισορροπία των βακτηρίων του εντέρου, ενώ ταυτόχρονα δίνουν ώθηση στο ανοσοποιητικό, βοηθούν στη διατήρηση υγιούς βάρους και βελτιώνουν τις αλλεργίες. Αν αυτή την εποχή οι αλλεργίες σας χτυπούν την πόρτα, λόγω του ότι περνάτε και πολύ χρόνο έξω, το κεφίρ μπορεί να σας ανακουφίσει, καθώς τα καλά του βακτήρια βοηθούν το ανοσοποιητικό να καταστείλει τις αλλεργικές αντιδράσεις.

© 2010-2017 Powered By Indrama.gr team

Scroll to top