Δωμάτια ξενοδοχείου «ντυμένα» με τους φόβους μας! Reviewed by Momizat on . Πρωτότυπη διαδραστική παράσταση σε παλιό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Σ΄αυτό το ξενοδοχείο, το «check in» οδηγεί τους πελάτες σε μία εσωτερική εξερεύνηση, όπου α Πρωτότυπη διαδραστική παράσταση σε παλιό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Σ΄αυτό το ξενοδοχείο, το «check in» οδηγεί τους πελάτες σε μία εσωτερική εξερεύνηση, όπου α Rating:

Δωμάτια ξενοδοχείου «ντυμένα» με τους φόβους μας!

Δωμάτια ξενοδοχείου «ντυμένα» με τους φόβους μας!

Πρωτότυπη διαδραστική παράσταση σε παλιό ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης

Σ΄αυτό το ξενοδοχείο, το «check in» οδηγεί τους πελάτες σε μία εσωτερική εξερεύνηση, όπου αυτοψυχαναλύονται και έρχονται αντιμέτωποι με τις φοβίες τους.

Οι πελάτες απαντούν σε ένα ερωτηματολόγιο και μετά τη διάγνωση, μία «νοσοκόμα» τους πηγαίνει για την ανάλογη θεραπεία σε έναν θάλαμο ψυχιατρείου ή ακόμη στην … απομόνωση, ένα δωμάτιο ασφυχτικά γεμάτο από μαξιλάρια.

Δεν πρόκειται για ένα φανταστικό τόπο αλλά για ένα εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, το «Άριστον», όπου από τις 16 Νοεμβρίου θα εκτυλίσσεται και στα 42 δωμάτιά του η performance με τίτλο «Fake Time».

«Ψυχή» της ιδιότυπης αυτής παράστασης είναι η Λέλα Ράμογλου η οποία συμμετείχε πέρσι στην παράσταση «Τhe Hunt, A Mind Game», που πραγματοποιήθηκε στον 4ο όροφο του συγκεκριμένου ξενοδοχείου, στο πλαίσιο της 15ης Μπιενάλε Νέων Μεσογείου.

«Φέτος, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια διαδραστική παράσταση προκειμένου να καταδείξουμε τις σύγχρονες μορφές καταπίεσης και βρήκαμε πολλούς καλλιτέχνες που μας υποστήριξαν αφού περίπου 15 ασχολούνται με την κατασκευή των σκηνικών και άλλοι 30 θα είναι οι performers» εξηγεί στο ΑΜΠΕ η κ.Ράμογλου.

Η αγορά εισιτηρίου -που θα στοιχίζει 15 ευρώ- θα γίνεται ονομαστικά και όταν ο θεατής-πελάτης θα έρχεται στο ξενοδοχείο, θα κάνει check in στη ρεσεψιόν. Στη συνέχεια, θα οδηγείται στην αίθουσα υποδοχής όπου θα συμπληρώνει ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις που φαντάζουν ασυνήθιστες αλλά είναι βασισμένες σε επιστημονικά δεδομένα προκειμένου να διαμορφώσουν το ψυχολογικό του προφίλ.

«Αισθάνομαι έντονη νευρικότητα τον τελευταίο καιρό», «Έχω παρατηρήσει αλλαγές στην όρεξη και στην ερωτική μου διάθεση» ή «Θυμώνω όταν περιμένω το ποτό μου επί 40΄στο μπαρ γιατί ο μπάρμαν σερβίρει πρώτα τους διάσημους και τις ωραίες γυναίκες»! και «Θέλω την μαμά μου παντού, ακόμη και σε συσκευασία τσέπης, για να μην την αποχωρίζομαι ποτέ», είναι μερικές από τις ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντηθούν για την εξέλιξη της performance.

Αφού καταρτίζεται το ψυχολογικό προφίλ του καθενός, μία «νοσοκόμα» οδηγεί ξεχωριστά τον θεατή σε διαφορετικά δωμάτια ενός ψυχιατρείου, ανάλογα με τη… νόσο του, όπου ξεκινάει μία διαδραστική θεραπεία.

«Οι μεγαλομανείς για παράδειγμα, θα οδηγηθούν σε ένα δωμάτιο όπου ο performer θα τους ντύσει σαν βασιλιάδες και θα κάνει το πορτρέτο τους», λέει η κ.Ράμογλου.

Ο δεύτερος όροφος του ξενοδοχείου είναι διαμορφωμένος ώστε να εκφράζει την εξουσία και την καταστολή, με ένα αστυνομικό τμήμα με κελί και δωμάτιο ανάκρισης, ο τρίτος όροφος αντιπροσωπεύει τη φύση, κατάφορτος με κλαδιά πεύκων και φύλλα, ο τέταρτος παρέμεινε ίδιος, όπως ήταν πέρσι στην Μπιενάλε, δηλαδή η βιογραφία μίας κοπέλας από το ροζ, κοριτσίστικο δωμάτιο έως την ενηλικίωσή της.

Ο πέμπτος όροφος ανήκει στην …. ξεπεσμένη αριστοκρατία, με χρυσοποίκιλτα έπιπλα και βαριά χαλιά ενώ ο έκτος απευθύνεται αποκλειστικά στους περίεργους!

«Δεν αναφέρουμε τίποτε γι΄αυτόν τον όροφο στους θεατές αλλά είμαστε σίγουροι ότι κάποιοι θα θελήσουν να εξερευνήσουν τι κρύβει το επόμενο πάτωμα και θα ανέβουν με περιέργεια τα σκαλιά», υπογραμμίζει η κ.Ράμογλου. Εκεί, ο θεατής αφού ανοίξει τα φύλλα μιας ντουλάπας και προσπεράσει τα κρεμασμένα ρούχα, θα βρεθεί μπροστά σε ένα αλλοπρόσαλλο show, με ξυλοπόδαρους, ζογκλέρ και σχοινοβάτες!

«Θέλουμε να καταδείξουμε τις σύγχρονες ασθένειες, την κατάθλιψη, τις κρίσεις πανικού, τους ψυχαναγκασμούς και να βάλουμε το θεατή να διαλέξει την πορεία του κατά τη διάρκεια της performance. Αλλωστε, για κανέναν θεατή δεν θα είναι ίδια η παράσταση αφού κανείς δεν θα μπορεί να τα δει όλα» ξεκαθαρίζει.

Η αυλαία της παράστασης θα ανοίξει στις 16 Νοεμβρίου και θα απευθύνεται κάθε φορά αυστηρά σε 68 θεατές- πελάτες του ξενοδοχείου.

© 2010-2017 Powered By Indrama.gr team

Scroll to top