Πώς η διατροφή θα εμποδίσει το μεθύσι Reviewed by Momizat on . Δεν είναι λίγοι εκείνοι που όταν πρόκειται να έχουν μία έξοδο για ένα ποτό, επειδή ξέρουν ότι δεν θα είναι ένα, φροντίζουν να τρώνε κάτι για να μην μεθύσουν. Άλ Δεν είναι λίγοι εκείνοι που όταν πρόκειται να έχουν μία έξοδο για ένα ποτό, επειδή ξέρουν ότι δεν θα είναι ένα, φροντίζουν να τρώνε κάτι για να μην μεθύσουν. Άλ Rating: 0

Πώς η διατροφή θα εμποδίσει το μεθύσι

Πώς η διατροφή θα εμποδίσει το μεθύσι

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που όταν πρόκειται να έχουν μία έξοδο για ένα ποτό, επειδή ξέρουν ότι δεν θα είναι ένα, φροντίζουν να τρώνε κάτι για να μην μεθύσουν.

Άλλοι πάλι καταπίνουν μία κουταλιά σκέτο λάδι. Έχουν όμως όλα αυτά κάποια βάση; Σχετίζεται η διατροφή με την αποφυγή της μέθης;

Αρχικά, η βασική σύσταση είναι φυσικά να μην υπερκαταναλώνετε αλκοόλ και να μη μεθάτε. Όσο και να έχετε φάει, αν καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες αλκοόλ δεν θα αποφύγετε τη μέθη.

Απλώς σε αυτή την περίπτωση θα καθυστερήσετε την εκδήλωσή της, γιατί το αλκοόλ θα φτάσει αργότερα στο αίμα. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι διατροφικά να καθυστερήσετε την απορρόφηση του αλκοόλ.

Ας τους δούμε αναλυτικά:

1. Μην πίνετε όταν είστε νηστικοί. Όταν υπάρχει τροφή στο στομάχι και μάλιστα λιπαρή, η αλκοόλη θα απορροφηθεί προοδευτικά, κι έτσι θα καθυστερήσει ή θα αποφευχθεί εντελώς η μέθη.

2. Αποφεύγετε τα αλμυρά συνοδευτικά ( π.χ. αλατισμένους ξηρούς καρπούς, τσιπς, ποπ κορν, κ.λπ.), γιατί το αλάτι απορροφά τα υγρά του στομαχιού με αποτέλεσμα να μένει περισσότερη ποσότητα αλκοόλ, η οποία δεν διαλύεται, μέσα στο στομάχι.

3. Πίνετε το ποτό σας με αργούς ρυθμούς. Αν πιείτε ένα ποτήρι μονορούφι, η αλκοόλη που περιέχει θα απορροφηθεί από τον οργανισμό σας πολύ γρηγορότερα από ό,τι αν το πιείτε σιγά σιγά.

4. Βάλτε νερό στο κρασί σας. Αραιώνετε το ποτό σας με πάγο και νερό, γιατί έτσι αυξάνετε τον όγκο του ποτού, χωρίς να αυξάνετε την περιεκτικότητά του σε αλκοόλη.

5. Προσέξτε τι θα πιείτε. Άλλο ένα ποτήρι κρασί και άλλο ένα ποτήρι ουίσκι. Τα οινοπνευματώδη που προέρχονται από ζύμωση (π.χ. κρασί, μπίρα) θεωρούνται λιγότερο επιβαρυντικά για τον οργανισμό από εκείνα που προέρχονται από απόσταξη (π.χ. ουίσκι, βότκα, ούζο).

6. Προσέχετε όταν καταναλώνετε γλυκά ποτά (λικέρ, γλυκά κρασιά) γιατί τα σάκχαρα που περιέχουν, διευκολύνουν την ταχύτερη απορρόφηση της αλκοόλης στο αίμα και επιπλέον η γλυκιά γεύση τους σας παρασύρει σε μεγαλύτερη κατανάλωση.

Τώρα στην ερώτηση «πόσα ποτήρια μπορώ να πιω και να μη μεθύσω» δεν υπάρχει κάποιο σταθερό όριο. Η ποσότητα αλκοόλ που θα καταναλώσει κανείς και θα μεθύσει, διαφέρει από άτομο σε άτομο. Κι αυτό γιατί η ταχύτητα με την οποία η αλκοόλη περνά στο αίμα και προκαλεί τη μέθη εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως από το φύλο σας, τη σωματική σας διάπλαση (βάρος, ύψος) και το πόσο συνηθισμένοι είστε στο να πίνετε.

Σίγουρα λόγω ενζύμων στο στομάχι που μεταβολίζουν το αλκοόλ, οι γυναίκες μεθάνε πιο εύκολα από τους άνδρες. Αν είστε τακτικός πότης για να ζαλιστείτε ή να μεθύσετε, θα χρειαστεί να πιείτε πολύ περισσότερο από κάποιον που δεν πίνει συχνά.
Το ίδιο ισχύει και για τα πιο γεροδεμένα άτομα. Αντίθετα, όσο πιο μικρόσωμοι και αδύνατοι είστε, τόσο πιο εύκολα θα μεθύσετε.

Πηγή: neadiatrofis.gr

© 2010-2017 Powered By Indrama.gr team

Scroll to top