Όνειρο η έξοδος στην Εγνατία Reviewed by Momizat on . ΟΝΕΙΡΟ Η ΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ «ΘΑ ΤΟ ΠΝΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΙ…» Του Θωμά Μαργαρίτη, Δικηγόρου, τ. Δημάρχου και τ. Προέδρου του Δικηγορικού  Συλλόγου Δράμας. ΟΝΕΙΡΟ Η ΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ «ΘΑ ΤΟ ΠΝΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΙ…» Του Θωμά Μαργαρίτη, Δικηγόρου, τ. Δημάρχου και τ. Προέδρου του Δικηγορικού  Συλλόγου Δράμας. Rating: 0

Όνειρο η έξοδος στην Εγνατία

Όνειρο η έξοδος στην Εγνατία

ΟΝΕΙΡΟ Η ΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ

«ΘΑ ΤΟ ΠΝΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΚΟΥΝΕΛΙ…»

Του Θωμά Μαργαρίτη, Δικηγόρου, τ. Δημάρχου και τ. Προέδρου του Δικηγορικού  Συλλόγου Δράμας.

Με αφορμή την εξαιρετική και διαφωτιστική ημερίδα που έγινε στις 22/05/2016 στη Δράμα, για τον διευρωπαϊκό άξονα Ε61 (Σέρρες-Δράμα-Καβάλα) και την οδική σύνδεσή μας με την Εγνατία οδό, που διοργάνωσε η Δημοτική παράταξη «PROJECT ΔΡΑΜΑ 2020», καταθέτω τις παρακάτω σκέψεις μου.

ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ, τους φορείς που τις υλοποιούν και για τα τμήματα που γίνονται ή δεν γίνονται μελέτες, καθώς και για την ανυπαρξία χρηματοδοτήσεώς τους.

Συγκεκριμένα, γίνονται μελέτες α) του άξονα Δράμα-Καβάλα με εμπλοκή της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» που ασχολήθηκε για πρώτη φορά το 2010 και βάσει των υπευθύνων της εταιρίας θα ολοκληρωθούν τέλος του 2016, β) για το δρόμο Δράμα-Αμφίπολη, χωρισμένο σε τμήματα γίνονται επίσης μελέτες από διάφορους φορείς με εποπτεύουσα από το 2016 την «Εγνατία Οδός Α.Ε.» και συγκεκριμένα:

  • Από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ολοκληρώθηκε η μελέτη για το τμήμα Δράμα-Μαυρολεύκη (τμήμα Ε61), μήκους 9 χιλιομέτρων με διατομή 17 μ. Είναι το μόνο τμήμα που έχει ωριμότητα. Η «Εγνατία Οδός» μελετά συμπληρωματικά τον ανισόπεδο κόμβο – σύνδεση του Δράμα-Μαυρολεύκη με τον νότιο περιφερειακό της Δράμας (περιαστική οδός).
  • Από την ΔΜΕΟ (Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων Οδοποιίας), οι μελέτες για το τμήμα Μαυρολεύκη-Παλαιοκώμη, μήκους 30 χιλιομέτρων με διατομή 22,25 μ., βρίσκονται σε ένα στάδιο εξέλιξης, χωρίς να υπάρχει χρηματοδότηση για τη συνέχιση και ολοκλήρωσή τους.
  • Για το τμήμα Παλαιοκώμη-Αμφίπολη μήκους 10 χιλιομέτρων με διατομή 11 μ. δεν μπορούν να γίνουν ούτε καν διαπλατύνσεις, λόγω των αρχαιολογικών χώρων της Αμφίπολης. Επομένως ο δρόμος θα μείνει ως έχει.
  • Από την «Εγνατία Οδός Α.Ε.» για το τμήμα του Ε61 Προμαχώνας-Σέρρες-Μεσσοράχη-Μπάφρα, ολοκληρώθηκε η μελέτη της περιαστικής οδού των Σερρών με διατομή 22,25 μ., πλην όμως απαιτούνται τεράστια ποσά για απαλλοτριώσεις, ενώ για τα τμήματα περιαστική Σερρών-Μεσσοράχη και Μεσσοράχη-Μπάφρα, δεν έγινε τίποτα σε επίπεδο μελετών, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ – ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Από τότε που η Εγνατία οδός άλλαξε όδευση και αντί του κάμπου της Δράμας πέρασε πάνω από το Παγγαίο, καμία διεκδίκηση ή πρόβλεψη υπήρξε για εμπλοκή της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» στην κατασκευή κάθετου άξονα που θα ένωνε τη Δράμα με την Εγνατία, όπως έγινε με όλες τις πρωτεύουσες των Νομών της χώρας. Χρόνια ολόκληρα ακούγαμε παραμύθια περί έτοιμων μελετών και για επικείμενη έναρξη των εργασιών. Η ανάθεση εκπόνησης μελετών σε διάφορους «ημέτερους μελετητές» κάποιων εύκολων τμημάτων εντός των ορίων του Νομού μας, από τους τοπικούς εκπροσώπους μας, χωρίς μελετητική ολοκλήρωση όλων των αξόνων που διέρχονται και από τους Νομούς Καβάλας και Σερρών, που μόνο η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» μπορούσε να κάνει, η απαξίωση του διευρωπαϊκού άξονα Ε61 που διασχίζει τους τρεις νομούς -που όσοι κάποτε τον υποστήριξαν ήταν αιρετικοί- και η λανθασμένη διεκδίκηση μόνο του Δράμα-Αμφίπολη όλα αυτά τα χρόνια, μας οδήγησαν σε αδιέξοδο.

Το μόνο θετικό είναι ότι με καθυστέρηση 30 και πλέον ετών αρχικά το 2010 και μετέπειτα το 2013 η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», ορίσθηκε υπεύθυνη και συντονίστρια όλων των μελετών που εκπονούνται από διαφόρους φορείς, ενώ η ίδια η εταιρία ανέλαβε να μελετήσει τμήματα με τα οποία δεν ασχολήθηκε ποτέ κανένας και στους τρεις Νομούς Σερρών-Δράμας-Καβάλας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα δεν παραδόθηκαν στην «Εγνατία Οδός Α.Ε.» οι μελέτες από τους διάφορους φορείς που τις εκπονούν, είτε λόγω μη ολοκλήρωσής τους είτε λόγω μη συνέχισης, ελλείψει χρηματοδότησης.

Η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» που ορίσθηκε υπεύθυνη με εγκληματική καθυστέρηση κατά τα ανωτέρω, ίσως επειδή κάποιοι δεν ήθελαν την εμπλοκή της, διαβλέποντας την έλλειψη χρηματοδότησης του συνόλου των μελετών των τριών εξόδων που πρέπει να έχει η Δράμα προς την Εγνατία, δηλαδή α) ανατολικά προς Καβάλα, δηλαδή τον άξονα Καβάλα-Δράμα (τμήμα του Ε61), β) νότια προς Αμφίπολη, δηλαδή τον άξονα Δράμα-Μαυρολεύκη (τμήμα του Ε61)-Παλαιοκώμη-Αμφίπολη και γ) δυτικά προς Σέρρες-Προμαχώνα, δηλαδή τον άξονα Μπάφρα-Μεσσοράχη-Σέρρες (έξοδος προς Θεσσαλονίκη)-Προμαχώνας, προεκτίμησε το ποσό αμοιβής που απαιτείται για την εκπόνηση των υπολειπόμενων μελετών όλων των παραπάνω αξόνων που ενώνουν τους 3 Νομούς (Σέρρες-Δράμα-Καβάλα, δηλαδή ολόκληρου του διευρωπαϊκού άξονα Ε61), ώστε να ολοκληρωθούν συνολικά, προσδιορίζοντάς το στα 3 εκατομμύρια ευρώ περίπου.

Πρότεινε την ένταξη χρηματοδότησης των μελετών αυτών στο πλαίσιο του Μονοετούς Προγράμματος Εργασιών 2014 της Διευκόλυνσης «Συνδέοντας την Ευρώπη» με το έγγραφό της υπ’ αρίθμ. πρωτ. «Εγνατία Οδός Α.Ε. Ζ30/088.8.1/367/id1636/24-2-2015».

Ωστόσο η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού δεν προώθησε την αίτηση αυτή στην αρμόδια υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αποτέλεσμα να χαθούν τα χρήματα και να είναι απίθανη πλέον η ολοκλήρωση των μελετών ελλείψει χρηματοδότησης.

Η ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ;

Πριν από μήνες στα πλαίσια της διαβούλευσης για το χωροταξικό σχέδιο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, όλοι οι Δήμοι του Νομού μας, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων και το Περιφερειακό Συμβούλιο, έλαβαν αποφάσεις με τις οποίες ο διευρωπαϊκός άξονας Ε61 (Σέρρες-Δράμα-Καβάλα) έμπαινε ως προτεραιότητα για την τοπική κοινωνία. Δυστυχώς από όσα ακούστηκαν στην ημερίδα του «PROJECT ΔΡΑΜΑ 2020», οι τοπικοί εκπρόσωποί μας του ΣΥΡΙΖΑ και τα πρωτοκλασάτα στελέχη του που παραβρέθηκαν, όπως ο υποψήφιος βουλευτής κ. Γ. Πάτκας, που εξέφραζε όπως είπε «προσωπικές απόψεις» δίνουν προτεραιότητα μόνο στο Δράμα-Αμφίπολη. Ο κ. Πάτκας ανέφερε ότι: «…το θέμα με τον Ε61, θα παραπεμφθεί στο πολύ μακρινό μέλλον και είναι κατά την άποψή μου ανέφικτο». Σημείωσε ότι: «…δεν πρέπει να παραιτηθούμε από το Δράμα-Καβάλα. Η προτεραιότητα θα πρέπει να είναι προς Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης. Πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα στη σύνδεση Δράμα-Αμφίπολη όπου υπάρχει ωριμότητα μελετών».

Επιτρέψτε μου να πω ότι ο κ. Πάτκας δεν εξέφραζε προσωπικές απόψεις αλλά την κρατούσα άποψη στον ΣΥΡΙΖΑ, όπου, όπως είπε: «γίνονται κουβέντες χωρίς δημοσιότητα γιατί δεν θέλουμε να κάνουμε φασαρία. Κάνουμε κάποιες κινήσεις και με βάση αυτές τις κινήσεις εγώ εκφράζομαι αυτή τη στιγμή».

Τη δημοσιοποίηση των κινήσεων των εκπροσώπων μας του ΣΥΡΙΖΑ που κακώς δεν αναφέρουν οι ίδιοι, γνωστοποίησε πρόσφατα ο Υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης, που στο περίφημο ΜΕΜΟ του που απέστειλε στα τοπικά μέσα, έγραφε τα εξής: «Δεδομένης της ωριμότητας των μελετών του κάθετου άξονα Δράμα-Αμφίπολη, αλλά και της αμεσότερης πρόσβασης μέσω αυτού στον Λιμένα Θεσσαλονίκης που εξυπηρετεί τον αναπτυξιακό σχεδιασμό του Νομού Δράμας, προτάθηκε και έγινε αποδεκτό από τον κ. Υπουργό να δοθεί προτεραιότητα στην κατασκευή αυτού».

Άρα «ο κύβος ερρίφθη». Θέλουν ΜΟΝΟ τον άξονα Δράμα-Αμφίπολη, που περιλαμβάνει μόνο ένα μικρό κομμάτι του Ε61 μήκους 9 χιλιομέτρων από Δράμα μέχρι Μαυρολεύκη. Το τμήμα του Ε61 από Καβάλα έως Δράμα το παραπέμπουν στις καλένδες του απώτερου μέλλοντος και το τμήμα του Ε61 από Μαυρολεύκη-Μπάφρα-Μεσσοράχη-Σέρρες (όδευση προς Θεσσαλονίκη)-Προμαχώνας προτείνουν να το βγάλουμε από το μυαλό μας.

Μετά από 30 και πλέον χρόνια ολιγωρίας και λαθών, οι σημερινοί διοικούντες τον τόπο ετοιμάζονται να επαναλάβουν τα ίδια λάθη. Να διεκδικήσουν μόνο τον Δράμα-Αμφίπολη και να εγκαταλείψουν τον Ε61. Και αυτό το ονομάζουν ρεαλιστική διεκδίκηση επικαλούμενοι ωριμότητα μελετών.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΜΕΛΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΡΑΜΑ-ΑΜΦΙΠΟΛΗ;

Για το τμήμα Δράμα-Αμφίπολη, έτοιμη είναι μόνο η μελέτη του Δράμα-Μαυρολεύκη, μήκους 9 χιλιομέτρων χωρίς να έχει ολοκληρωθεί ακόμη η μελέτη του κόμβου σύνδεσης με την περιαστική οδό (νότιο περιφερειακό) της Δράμας.

Αγνοούν ότι η μελέτη του Μαυρολεύκη-Παλαιοκώμη μήκους 30 χιλιομέτρων που εκπονεί η Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιίας του Υπουργείου βρίσκεται σε κάποιο στάδιο εξέλιξης αλλά δεν προχωρά λόγω έλλειψης χρηματοδότησης; Που θα βρεθούν τα χρήματα για την ολοκλήρωση και πολύ περισσότερο για την κατασκευή του;

Δεν ήταν απολύτως σαφής και κατανοητός σε όσα ανέφερε στην ημερίδα περί της προόδου των μελετών ο εκπρόσωπος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», κ. Ιωάννης Ιωακειμίδης, ο οποίος δημοσίως στην τηλεόραση STAR ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ανέφερε ότι: «Δυστυχώς η διεκδίκηση του Δράμα-Αμφίπολη από τους εκπροσώπους της Δράμας τα προηγούμενα χρόνια χωρίς να δίνεται βαρύτητα στον άξονα Ε61 σας έκανε να χάσετε πολύτιμο χρόνο. Και ο χρόνος είναι χρήματα που σήμερα είναι ελάχιστα»;

Είστε αποφασισμένοι να επαναλάβετε τα ίδια λάθη με αυτούς που η Δραμινή κοινωνία απομόνωσε και καταδίκασε. Γιατί και εσείς στα πλαίσια ενός κακώς νοούμενου ρεαλισμού, πολιτικάντικα μιλάτε για τον Δράμα-Αμφίπολη, όταν μελετητική ωριμότητα έχει μόνο το τμήμα Δράμα-Μαυρολεύκη που είναι το μόνο που μπορεί άμεσα να κατασκευασθεί λόγω του ελάχιστου μήκους του; Μήπως αυτό επιδιώκετε; Να ξεμπερδεύετε δηλαδή με την κατασκευή των 9 χιλιομέτρων του Δράμα-Μαυρολεύκη και να πάτε στις εκλογές με την «επιτυχία» της έναρξης των εργασιών προς Αμφίπολη;

Μήπως με την κατασκευή του μικρού αυτού τμήματος, που είναι κομματάκι του Ε61, θέλετε να ικανοποιήσετε και αυτούς που θέτουν ως προτεραιότητα την έξοδό μας στην Αμφίπολη αλλά και αυτούς που ζητούν τον Ε61; Μήπως μικροπολιτικά και κοντόφθαλμα θέλετε να πετύχετε «μ’ έναν σμπάρο δυο τριγόνια», χωρίς να σας ενδιαφέρει το μελλοντικό συνολικό αναπτυξιακό αποτέλεσμα για το Νομό μας; Δεν ακούσατε στην ημερίδα τη σημασία που έδωσε ο χωροτάκτης μηχανικός κ. Υφαντόπουλος, στον διευρωπαϊκό άξονα Ε61 που συμβάλλει στην εξωστρέφεια της περιοχής, στην επικοινωνία με τον υπόλοιπο εθνικό και ευρωπαϊκό χώρο ενισχύοντας το αναπτυξιακό προφίλ της Δράμας, τη μείωση της χρονοαπόστασης και του μεταφορικού κόστους, τη δυνατότητα προσέλευσης επενδυτών, αυξάνει την ασφάλεια των μεταφορών και την επισκεψιμότητα;

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΔΡΑΜΑ-ΑΜΦΙΠΟΛΗ;

Στην ημερίδα ακούστηκαν ότι θα βρεθούν χρήματα είτε από τις απεντάξεις κάποιων έργων από το ΕΣΠΑ που τελείωσε το 2014 είτε από τα Τομεακά προγράμματα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, είτε από το πακέτο Γιούνκερ.

Θεωρώ ότι είναι απίθανη η εξεύρεση χρηματοδότησης από τις παραπάνω πηγές γιατί πολλά έργα σε ολόκληρη την Ελλάδα στοχεύουν στη χρηματοδότησή τους από αυτές. Ίσως να πετύχετε, και αυτό με μεγάλο αγώνα, την κατασκευή μόνο του μικρού κομματιού Δράμα-Μαυρολεύκη μήκους 9 χιλιομέτρων. Και είμαι σίγουρος ότι θα πανηγυρίζετε για αυτό!!!

ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Με βάση όλα τα παραπάνω ερωτήματα και τις ειλημμένες και εσφαλμένες προαποφάσεις σας, έτσι εξηγείται και η απόφαση του Υπουργού κ. Σπίρτζη να εξαιρέσει τον διευρωπαϊκό άξονα Ε61 από τους υπό κατασκευή και μελλοντικούς αυτοκινητόδρομους της χώρας μας, χωρίς να ακούσω καμία διαμαρτυρία από εσάς.

Όπως δεν διαμαρτυρηθήκατε για την μη προώθηση από την κυβέρνηση του αιτήματος της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» για χρηματοδότηση των συνολικών μελετών του άξονα Ε61 (Σέρρες-Δράμα-Καβάλα) από την Ευρωπαϊκή Ένωση χάνοντας τα 3 εκατομμύρια ευρώ που προϋπολογίστηκαν. Απλούστατα γιατί δεν σας ενδιέφερε. Βλέπετε και εσείς κοντόφθαλμα και συμπεριφέρεστε μικροπολιτικά, προσπαθώντας να κάνετε κάτι σήμερα για να παρουσιάσετε κάποιο έργο, χωρίς να σκέφτεστε το μέλλον, τον σχεδιασμό του οποίου τελείως εγκαταλείψατε. Εγκαταλείπετε το σχέδιο της οριστικής εξόδου της Δράμας από την απομόνωση και τη σωστή αναπτυξιακή προοπτική της. Είστε έτοιμοι και εσείς όπως και οι προκάτοχόι σας να διεκδικήσετε λανθασμένα το Δράμα-Αμφίπολη χωρίς να ξέρουμε αν θα ολοκληρωθεί ποτέ πλην του Δράμα-Μαυρολεύκη, και ο οποίος δρόμος θα έχει διατομή 17 μ. (Δράμα-Μαυρολεύκη) μετά 22 μ. (Μαυρολεύκη-Παλαιοκώμη) και μετά 11 μ. (Παλαιοκώμη-Αμφίπολη), λόγω των αρχαιοτήτων.

Αυτήν την έξοδο στην Εγνατία οραματίζεστε και αυτή εξυπηρετεί τον αναπτυξιακό σχεδιασμό του Νομού;

ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Αναθεωρείστε την απόφασή σας. Καθήστε σε ένα τραπέζι με τους αιρετούς της Καβάλας και των Σερρών, λύστε τις όποιες αμοιβαίες καχυποψίες, συμφωνήστε στα αυτονόητα που συμφέρουν σε όλους και μην αρκείστε σε «ημίμετρα» και «μικρολύσεις», για να δείξετε ότι τάχα κάτι κάνετε. Δυστυχώς με την τακτική που ακολουθείτε, όσοι ζήσουν θα δουν τον Ε61, εάν ποτέ κατασκευαστεί, να οδηγείται από Σέρρες μέσω Μπάφρας κατ’ ευθείαν στον κόμβο της Ελευθερούπολης και μέσω αυτού στο λιμάνι της Ν. Περάμου (δεύτερο μεγάλο λιμάνι της Καβάλας) και όχι στη Δράμα.

ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Δυστυχώς στη Δράμα δεν πετυχαίναμε ποτέ τίποτα γιατί δεν βάζαμε τον πήχυ ψηλά, με τη σκέψη ότι ποτέ δεν θα μπορούσαμε να τον περάσουμε. Βάζαμε πάντα τον πήχυ χαμηλά, αλλά πάλι από κάτω περνούσαμε. Η εγγενής ηττοπάθειά μας, οι διαφορετικές απόψεις, ο ψευτοπαραγοντισμός των εκπροσώπων μας (που πολεμούν μετά μανίας κάτι που έβγαλε στον αέρα κάποιος άλλος, ακόμα και αν βλέπουν ότι είναι σωστό) και η διχαλωτή γλώσσα (άλλα να λένε εδώ και άλλα στα κέντρα των αποφάσεων στην Αθήνα) μας έκαναν ποτέ να μην πετυχαίνουμε τίποτα, αλλά και κανείς να μην μας παίρνει ποτέ στα σοβαρά. Δεν είναι τυχαίο που τίποτα δεν πετύχαμε με καμία κυβέρνηση. Ούτε κανένας μας καταδίωκε επειδή ήμασταν δεξιός Νομός, ούτε τώρα που αριστερίσαμε θα καταφέρουμε κάτι. Κανένας δεν μας έφταιγε στο παρελθόν ούτε μας φταίει σήμερα. ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΡΙΖΙΚΟ ΜΑΣ.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ

Μου προκάλεσε εντύπωση που σας ενόχλησε η αναφορά στις ομολογουμένως λανθασμένες επιλογές του παρελθόντος που αναφέρονταν στην διεκδίκηση του Δράμα-Αμφίπολη και αγνοούσαν τον Ε61, τον οποίο κάποιοι παλαιότερα ξόρκιζαν και αφόριζαν και μαζί με αυτόν και όσους τον υποστήριζαν. Θα περίμενα να μην σας ενοχλούσαν καθόλου οι αναφορές αυτές, γιατί όταν γνωρίζεις τα λάθη του παρελθόντος, τα αποφεύγεις χωρίς να τα επαναλαμβάνεις. Θα περίμενα ίσως να ενοχληθείτε εάν είχατε την πολιτική ευθύνη για τους λανθασμένους χειρισμούς του παρελθόντος, πράγμα που δεν συνέβη.

Την ενόχλησή σας και την προσπάθειά σας να σταματήσετε οποιαδήποτε αναφορά στα λάθη του παρελθόντος, που όπως είπατε «δεν πρέπει να ακούγονται», επικαλούμενοι είτε την έλλειψη επαρκούς χρόνου στην ημερίδα, είτε γιατί «πρέπει να βλέπουμε μόνο το μέλλον χωρίς να αναφερόμαστε στο παρελθόν», την αποδίδω πλην των άλλων και στην ειλημμένη απόφασή σας να ξανακάνετε τα ίδια λάθη του παρελθόντος, που δεν μας οδήγησαν πουθενά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο εσείς ενοχληθήκατε, ούτε το προεδρείο που συντόνιζε τη συζήτηση, ούτε οι παρευρισκόμενοι, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν έντονα για την άστοχη παρέμβαση διακοπής του ομιλητή. Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι το παρελθόν διδάσκει το μέλλον. Και εσείς σχεδιάζετε το μέλλον με τα λάθη του παρελθόντος, γιατί φαίνεται ότι θα «το πνίξετε και πάλι το κουνέλι», διεκδικώντας το Δράμα-Αμφίπολη για να κατασκευαστούν τελικά –εάν κατασκευαστούν- μόνο τα 9 χιλιόμετρα του Δράμα-Μαυρολεύκη.

Δυστυχώς, αυτή είναι για εσάς «η επόμενη μέρα για τη σύνδεσή μας με την Εγνατία» σύμφωνα με δελτίο τύπου που εκδώσατε με τα απαράδεκτα έγγραφα, διαβεβαιώσεις και ενέργειες του κ. Σπίρτζη, τον οποίο απολύτως καλύπτετε.

Και μην ενοχλείστε όταν ακούτε αλήθειες, το περιεχόμενο των οποίων δεν μπήκατε στον κόπο να σχολιάσετε.

Κύριοι, μην ξεχνάτε ότι πλέον ασκείτε διοίκηση που απαιτεί όραμα, λύσεις αλλά και αντοχές στην κριτική. Γνωρίζω ότι η κριτική ενοχλεί τους εκάστοτε διοικούντες. ΟΜΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, ΥΠΟΨΗΦΙΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΘΕΟΦΙΛΕ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΕ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΜΑΣ ΦΙΛΟΣ: «ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΚΟΥΡΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕΣ ΑΛΟΓΟΜΥΓΕΣ».

 

© 2010-2017 Powered By Indrama.gr team

Scroll to top