Έχουμε την χαρά να σας ανακοινώσουμε την διοργάνωση συναυλίας από τον Σύλλογο Λ.Ε.Κ.Α.Δ., στο Φαράγγι Πετρούσας σήμερα 3 Σεπτεμβρίου 21:30 με καλλιτέχνες την Ελευθερία Αρβανιτάκη και τον Μπάμπη Στόκα!!!
Είναι η δεύτερη προσπάθεια διοργάνωσης εκδήλωσης καλλιτεχνικής βραδιάς live, μετά την επιτυχία της πρώτης που κάνανε πριν ένα περίπου χρόνο.
Σας προσκαλούμε όλους να έρθετε και να περάσουμε μια αξέχαστη βραδιά με τις μαγευτικές φωνές και τα τραγούδια των δύο μεγάλων καλλιτεχνών!!!






