Απο το πρωί ξεκίνησαν οι εθελοντές το βάψιμο του τοιχίων μπροστά απο τίς θύρες 1-2 και 3 , ενώ αύριο σειρά έχει η θύρα 4. Ο αγωνιστικός χώρος είναι έτοιμος και σε καλή κατάσταση για την έναρξη του πρωταθλήματος που επιτέλους θα ξεκινήση.





Απο το πρωί ξεκίνησαν οι εθελοντές το βάψιμο του τοιχίων μπροστά απο τίς θύρες 1-2 και 3 , ενώ αύριο σειρά έχει η θύρα 4. Ο αγωνιστικός χώρος είναι έτοιμος και σε καλή κατάσταση για την έναρξη του πρωταθλήματος που επιτέλους θα ξεκινήση.




2019 Indrama.gr Πολιτική Cookies - Απορρήτου & συμμόρφωση GDPR