18 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ
Η κυβέρνηση της ΝΔ αμέσως μετά τις περικοπές που ψήφισε στον Κρατικό Προϋπολογισμό ύψους 220 εκ. ευρώ σε κύριες και επικουρικές συντάξεις για το 2020, όχι μόνο δεν κατάργησε το νόμο Κατρούγκαλου, όπως κάλπικα υπόσχονταν προεκλογικά, αλλά με το νέο αντιασφαλιστικό νόμο που φέρνει στη Βουλή, τον εφαρμόζει πλήρως και τον θωρακίζει νομικά παραπέρα για να ενταφιάσει και τις δικαστικές διεκδικήσεις.
Με το νέο Νόμο:
- Διατηρούνται τα όρια συνταξιοδότησης στα 67 χρόνια ή στα 62 χρόνια με 40!!! χρόνια εργασίας για άντρες και γυναίκες. Το νέο ασφαλιστικό του Βρούτση αφήνει ανέγγιχτα τα ποσοστά αναπλήρωσης του ν. Κατρούγκαλου από τα 4.500 έως τα 9.000 ένσημα, δηλαδή για την συντριπτική πλειοψηφία των ασφαλισμένων, που αφορούν συνήθως και στην πιο κακοπληρωμένη εργασία. Αλήθεια, ποιος ελαστικά εργαζόμενος, μισοάνεργος, θα έχει 40 ή 42 χρόνια ασφαλισμένης εργασίας στο τέλος του εργάσιμου βίου του;
- Παγιώνονται στο διηνεκές όλες οι μειώσεις που επέβαλαν όλες οι κυβερνήσεις σε κύριες και επικουρικές συντάξεις.
- Με το νέο νόμο καταργούνται αμετάκλητα η 13η και 14η σύνταξη.
- Η κρατική εγγύηση περιορίζεται στην εθνική σύνταξη των 384 ευρώ. Διατηρούνται τα εξευτελιστικά ποσοστά αναπλήρωσης του ν. Κατρούγκαλου, ιδιαίτερα για όσους έχουν μέχρι 30 χρόνια εργασίας. Χαρακτηριστικά, ασφαλισμένος με 4.500 ημέρες ασφάλισης και μέσο όρο αποδοχών 600 ευρώ πριν το ν. Κατρούγκαλου και την κατάργηση της 13ης – 14ης σύνταξης κύριας και επικουρικής, έπαιρνε συνολικά κύρια και επικουρική σύνταξη 607 ευρώ το μήνα και για 14 συντάξεις 8.498 ευρώ το χρόνο. Μετά το ν. Κατρούγκαλου – και το νόμο Βρούτση που διατηρεί το ίδιο ποσοστό αναπλήρωσης – παίρνει το μήνα 455€ και για 12 συντάξεις 5.458 το χρόνο, δηλαδή παίρνει 3.040 ευρώ λιγότερο ή -35,78%.
- Διατηρείται η αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης για τις γυναίκες κατά 5 χρόνια και μάλιστα στο όνομα της ισότητας!!!
- Καταργούνται τα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα για μια σειρά κατηγορίες εργαζομένων.
- Βάζει πιο αποφασιστικά στο παιχνίδι τον Ιδιωτικό Πυλώνα της Ασφάλισης, δηλαδή τις Ιδιωτικές Ασφαλιστικές Εταιρίες, καθιερώνοντας το περίφημο μοντέλο των 3 πυλώνων (Εθνική Σύνταξη μαζί με το ανταποδοτικό μέρος, Επαγγελματικά Ταμεία, Ιδιωτική Ασφάλιση) χρόνιος πόθος του ΣΕΒ.
Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!!!
Το Ασφαλιστικό δεν είναι μόνο η σύνταξη, όπως πολλοί θεωρούν ή θέλουν να το αντιμετωπίζουμε. Οι συντάξεις αποτελούν τη μια πλευρά προστασίας και της αξιοπρεπούς ζωής, μετά την εργασία μας! Το Ασφαλιστικό περιλαμβάνει όλο το πλαίσιο προστασίας κάθε εργάτη, κάθε εργαζόμενης, κάθε νέου! Από της συντάξεις έως την Ασφάλιση του μικρού παιδιού και τα εμβόλιά του, τα φάρμακά της όταν αρρωσταίνουμε. Περιλαμβάνει της ιατρικές εξετάσεις, της παροχές Υγείας και Πρόνοιας, την προστασία της μητρότητας, την προστασία στον επαγγελματικό κίνδυνο, στις επαγγελματικές ασθένειες.
Τώρα ΟΛΑ τα Σωματεία να πάρουν αποφάσεις συμμετοχής στην ΑΠΕΡΓΙΑ, παραμερίζοντας την πλειοψηφία της ΓΣΕΕ, που για άλλη μια φορά βάζει πλάτη για να περάσουν τα σχέδια της κυβέρνησης.
Να αγωνιστούμε για:
- Δημόσια, καθολική, υποχρεωτική Κοινωνική Ασφάλιση για όλους. Κατάργηση κάθε επιχειρηματική δραστηριότητας στο τομέα της Υγείας και Πρόνοιας.
- Ενιαίο σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης, που θα περιλαμβάνει τα συνταξιοδοτικά δικαιώματα, της υπηρεσίες πρόληψης και αποκατάστασης της υγείας, της παροχές και υπηρεσίες Κοινωνικής Πρόνοιας.
- Κατάργηση του νόμου Κατρούγκαλου και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων και διατάξεων των τελευταίων ετών.
- Μόνιμη και σταθερή δουλειά.
- Σύνταξη στα 60 για της άνδρες και 55 για της γυναίκες, 55 και 50 για τα Βαρέα επαγγέλματα.
- Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις. Επαναφορά της 13ης και 14ης σύνταξης.
- Άμεση έκδοση προσωρινής σύνταξης μέχρι να εγκριθεί η απονομή σύνταξης.
- Πλήρης κρατική εγγύηση όλων των συντάξεων και παροχών.
- Απόσυρση των αποθεματικών των Ταμείων από κάθε είδους «τζόγο», να επιστραφούν στα ταμεία όλα τα κλεμμένα.
Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΞΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
18 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!!!!







