Τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης Καταναλωτών ενημέρωσαν την Αντιδήμαρχο για τους στόχους που έχουν θέσει σαν νέο Δ.Σ και τα άμεσα σχέδια τους.
Επίσης συζητήθηκε και το θέμα στέγασης του φορέα.
Η κα Τόλιου δήλωσε την συμπαράσταση της στην Ένωση και δεσμεύθηκε να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, στην κατεύθυνση διευθέτησης του.







