Ειδικότερα, το ψήσιμο στην περίπτωση που ο πολίτης μένει σε μονοκατοικία ή σε διαμέρισμα που έχει ταράτσα δική του, ή μεγάλο μπαλκόνι με εγκατάσταση για ψησταριά, τότε το έθιμο θα πραγματοποιηθεί, αυστηρά χωρίς καλεσμένους. Δηλαδή μόνο τα μέλη της οικογένειας του …ψήστη.
Αντιθέτως το ψήσιμο του οβελία σε κοινόχρηστους χώρους πολυκατοικιών, ή υπαίθριους χώρους, όπου μπορεί να έχουν πρόσβαση οι γείτονες και οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες και ένοικοι διαμερισμάτων, όσον αφορά στης πολυκατοικίες, είναι δυνατόν να απαγορευθεί.







