«Μήνυμα του βουλευτή Κωνσταντίνου Μπλούχου για τη νέα σχολική χρονιά 2020-21»
Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές των σχολείων του Νομού Δράμας,
Αξιότιμες και αξιότιμοι εκπαιδευτικοί, γονείς και κηδεμόνες,
Με το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου ξεκινάει μια καινούργια χρονιά πλούσια σε στόχους, προσδοκίες και απαιτήσεις στο δύσκολο αλλά και δημιουργικό δρόμο των μαθητών προς την κατάκτηση της γνώσης και της ομορφιάς της.
Το σχολείο δίνει στους νέους κατευθύνσεις, οράματα, γνώσεις. Το σχολείο μας αφυπνίζει και μας δίνει πάντα την έμπνευση για το καλύτερο. Οι νέοι είναι το μέλλον της κοινωνίας. Και μέσα στα καθήκοντα του σχολείου είναι να γίνει ένα εκκολαπτήριο ελεύθερων και δημιουργικών ανθρώπων.
Σας εύχομαι ολόψυχα καλή και καρποφόρα σχολική χρονιά. Και θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι,
- για να γευτούμε όλοι τα καλά του σχολείου στο έπακρο,
- για να νιώσουν οι δάσκαλοι τη χαρά της σχέσης με τους μαθητές μεταδίδοντας γνώση και ήθος,
- για να νιώσουν οι μαθητές τη χαρά της ομάδας με τους συμμαθητές τους και τη χαρά της σχέσης με τους δασκάλους,
- για να μην προσφύγουμε ξανά στις αναγκαστικές λύσεις της τηλεκπαίδευσης και της τηλεδιάσκεψης,
φέτος πρέπει να έχουμε κατά νου όλες τις υγειονομικές οδηγίες, η τήρηση των οποίων αποτελεί πυξίδα για την συλλογική μας ευτυχία και ευημερία.
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι της εκπαιδευτικής κοινότητας, να έχετε πάντοτε κατά νου, ότι τόσο εγώ, όσο και οι συνεργάτες μου, είμαστε δίπλα σας σε ό,τι χρειαστείτε και σε ό,τι μπορούμε να φανούμε χρήσιμοι.
Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους σας. Δράξασθε παιδείας.
Κωνσταντίνος Δ. Μπλούχος
Βουλευτής Ν. Δράμας – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ
Αγαπητοί φίλοι εκπαιδευτικοί
Αγαπητοί γονείς και μαθητές – μαθήτριες!
Στρέφουμε το βλέμμα και την ψυχή μας σήμερα γιορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού και κρατάμε άσβεστη την ελπίδα της σωτηρίας από το πάγκοινο μαρτύριο .
Φέτος το κουδούνι του σχολείου έχει ένα ιδιαίτερο για όλους μας ήχο! Αυτόν που προκαλείται από τις συνθήκες της πανδημίας που ενέσκηψε και ταλανίζει όλον τον πλανήτη! Αποτελεί δυσβάστακτο άχθος για την ανθρωπότητα η πλεύση στα άγνωστα νερά στα οποία κινείται το καράβι της παγκόσμιας κοινότητας και παρά τις προσπάθειες της επιστημονικής κοινότητας δεν έχει βρεθεί ακόμη λύση!
Η Πολιτεία μας στην προσπάθειά της να συμβάλει στην αποτροπή δυσάρεστων εξελίξεων λαμβάνει μέτρα ακολουθώντας τις υποδείξεις των ειδικών επιστημόνων. Θεωρώ ότι με την υπευθυνότητα που διακρίνει στο διηνεκές τον Έλληνα και την Ελληνίδα εκπαιδευτικό, την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι γονείς στους προαναφερόμενους οι οποίοι πλέον αποτελούν εργαζόμενους πρώτης γραμμής στη αντιμετώπιση του ασύμμετρου αυτού πολέμου αλλά και την δεκτικότητα των μαθητών θα μετριασθεί το αποτέλεσμα και θα βγούμε νικητές.
Οφείλουμε όμως να επιδείξουμε όλοι παροιμιώδη υπευθυνότητα, με πρώτους τους αρμόδιους φορείς της διοίκησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης, αποστρεφόμενοι τις σειρήνες που έχουν μία έτοιμη λύση για όλα, αν και πικρές είναι οι εμπειρίες των εύκολων λύσεων κατά το πρόσφατο παρελθόν.
Σε όλες και όλους εύχομαι καλή σχολική χρονιά, με αυξημένη αυτοπεποίθηση, δύναμη και διαρκή επαγρύπνηση, ώστε τηρώντας τα προβλεπόμενα μέτρα να οδηγηθούμε σε ασφαλή λιμάνια για την κατάκτηση της γνώσης και τη χαρά της δημιουργίας.
Δράμα 14 Σεπτεμβρίου 2020
















