Πολύ κακό παιχνίδι είχαμε στο γήπεδο του Αγίου Αθανασίου, όπως μας είπαν και οι δυο προπονητές. Οι δυο ομάδες πήραν από ένα βαθμό στην προσπάθεια που κάνουν να παραμείνουν ψηλά στην δεύτερη πεντάδα.
Οι φάσεις του αγώνα
Στο 5΄ λάθος του Γρηγοριάδη στον τερματοφύλακα Καμιάτσο, η μπάλα έκανε το λεγόμενο “τσαφ” και κατέληξε στα δίχτυα της εστίας των γηπεδούχων και έγινε το 0-1.
Στο 75΄εύστοχη εκτέλεση πέναλτι από τον Σαββίδη που φέρνει το ματς στα ίσια (1-1).
Διαιτητές: Ζουρνατζής (Π.Καράκελλες – Χαραλαμπίδης
Άγιος Αθανάσιος: Καμιάτσος, Χρυσοχοίδης, Τανατζίδης (75΄Στ. Παπαδόπουλος), Γρηγοριάδης, Αποστολίδης, Αριτζής, Τσιλιγκερίδης, Καραγιαννίδης, Γ. Παπαδόπουλος, Σαββίδης (85΄Τιγκιτζίδης), Τουματζίδης (46΄Καμπούρογλου)
Νευροκόπι: Λαζαρίδης, Τσενεκλίδης (82΄ Στεφανίδης), Χατζηγεωργιάδης, Κατιρτσίδης, Αστερίου, Παπαδόπουλος, Ηλιάδης, Μουσμουλίδης, Τσεπνίδης (73΄Παπάζης), Χριστιανίδης, Νικολαίδης (73΄ Κρίτογλου)





