Στις 4 μ.μ. η ώρα έναρξης των δυο αναμετρήσεων
Ήρθε η στιγμή αύριο Τετάρτη να διεξαχθούν τα δυο πρώτα παιχνίδια από αυτά που δεν είχαν γίνει λόγω της κακοκαιρίας. Και τα δυο ματς θα πραγματοποιηθούν ουσιαστικά σε ουδέτερα γήπεδα, μια που στο Οχυρού και τα Λευκόγεια προφανώς και οι συνθήκες δεν είναι οι κατάλληλες. Στην Αργυρούπολη το Οχυρό υποδέχεται την Αγία Παρασκεύη με στόχο και των δυο το θετικό αποτέλεσμα για διαφορετικούς λόγους όμως. Οι γηπεδούχοι για να ξαναβρεθούν στην τρίτη θέση, ενώ οι φιλοξενούμενοι για να ξεφύγουν από τα χαμηλά στρώματα της βαθμολογίας. Στον άλλο αγώνα που θα γίνει στα Κοκκινόγεια, τα Λευκόγεια θα αντιμετωπίσουν τη Γραμμένη. Εδώ, το ενδιαφέρον είναι μονόπλευρό, αφού οι γηπεδούχοι έχουν την άμεση ανάγκη των βαθμών. Δείτε παρακάτω και τους διαιτητές που ορίστηκαν για αυτά τα παιχνίδια.
Αναβληθέντες αγώνες Β΄ Ερασιτεχνικής (18&19η αγωνιστική)
07/03/12-Ώρα:4 μ.μ.
Ερμής Οχυρού – Δόξα Αγίας Παρασκευής (γήπεδο Αργυρούπολης)
Διαιτητές: Καλατζίδης (Τσακίρης – Κ.Κωνσταντινίδης)
Αετοί Λευκογείων – Μ.Αλέξ.Γραμμένης (γήπεδο Κοκκινογείων)
Διαιτητές: Χαραλαμπίδης (Κελίδης – Κοτανίδου)





