Κόντρα στον Εργοτέλη η Δόξα, με γκόλ του Πουλάκου, κατέκτησε μία σπουδαία νίκη. Συνέχισε έτσι το αήττητο σερί της σε δέκα αγώνες. Η τελευταία φορά που έχασε αγώνα ήταν στις 2 Δεκεμβρίου 2012 από την ομάδα της Μυτιλήνης. Η προσπάθεια των παιχτών συνεχίζεται, σίγουρα δεν επαναπαύονται στα κεκτημένα και οι φίλαθλοι πάντα στο πλευρό τους, να αναμένουν για το θέαμα και την νίκη της ομάδος τους.
Το μυαλό όλων τώρα είναι επικεντρωμένο στον αγώνα με τον Πανσερραϊκό, αφού πάλι υπάρχουν απώλειες στο ρόστερ της ομάδος. Κάτι που πρέπει, με την ευελιξία που έχει αποδείξει, ο Παναγιώτης Τζαναβάρας να καλύψει τα κενά που του δημιουργούνται από τιμωρημένους και ελαφρώς τραυματισμένους παίχτες!








